louis cyphre Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Jaha, årets bästa film!!! Iofs har inte king kong kommit än som säkert är grym... Gillade Dog Soldiers också men det här var i en helt annan liga...! Nog den mest skrämmande skräckisen jag har sett. Väntar ni på dvdn är ni lurad.. Filmspråket är king på bio... Klaustrofobiskt..! 10/10 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted November 26, 2005 Share Posted November 26, 2005 Ohh, jag är så sugen på att se den, och nu ännu mer. :) Får nog bli en sväng till Sthlm imorrn kväll. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwertyunion Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 är den läskig? :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speero Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Jag tyckte inte den var så värst läskig pga av monstrena. Jag hatar dock småutrymmen och när jag såg hur en fastnade i en smal gång med vatten i började jag rycka i mig själv lite. Monstren var bra. Dom fick göra dessa saker man ville att dom skulle göra. Dock visste man vilka som skulle dö först. Hatar sådannt, men ändå.. Betyg 9/10. Allt var bra inprincip. Lite väl kort film. De skulle ha filmat lite mera när dom kryper i gångarna innan de har fått syn på monstren! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burton Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Såg den i Stockholm igår. Till en början satt alla ungar i åldern 15-17 år och skämtade och kommenterade allt som hände. Sen när skräcken rullade igång var precis alla knäpptysta förutom när hela biosalen skrek i kör när monstrerna dök upp. Riktigt härlig filmupplevelse. Flickvännen höll på att krama sönder min arm. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
louis cyphre Posted December 6, 2005 Author Share Posted December 6, 2005 Dock visste man vilka som skulle dö först. Hatar sådannt, men ändå.. Nu fattar jag inte riktigt... Alla dör ju..;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simsan Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Älskar skräckisar, tack för tipset! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speero Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Cypher: jovisst ;) men man vet ju att den jobbige jäveln dör bland de första och den tuffa outsidern. Sedan har man ju huvudpersonen som lever längst med sin bästa vän och resten är bara mellanmål :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts