DbI Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Legotrix är helt animerad i lego och har vissa influenser från Matrix Format: WMV Längd: 1.15 minuter Storlek: 6 MB http://www.filmpiloterna.tk 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Den var cool :) hängde med i svängarna helt okej iaf! Synd med skakig kamera i början, det gör nog att det är svårt att hänga med. Har inget ljud där jag sitter nu tyvärr :( Snygg hemsida :) Gör fler! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Nja! Vad går det hela ut på? Finns det nån handling? Inte särskilt märkvärdigt filmat! Jag menar att rörelseschemat för alla "skådespelarna" är hur ryckigt som helst! Inte snyggt! Lite halvtaskig ljussättning! Öva mer! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Rörelsemönstren hos legofigurer är väl inte det mest tacksamma att jobba med. många fina idéer men främst så behövs det högre bildhastighet, och då även lite mer tanke bakom varje rörelse. Det finns lite diverse program som tar dv-strömmen så att man kan ta bilder och sedan lägga dom efter varandra i valfri bildhastighet. Men ni ska ha tack för att jag slapp ännu en film där man ser allt från fågelperspektiv utomhus... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Vänligen redigera ditt första inlägg enligt [thread=5873]de nya reglerna[/thread]. Du måste komplettera filmen med infogade bilder. Länka direkt till filmen också, inte till hemsidan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts