Anhool Postad 22 oktober 2005 Postad 22 oktober 2005 Jag har kollat runt på internet och läst lite gamla trådar angående gymnasium. Och Nacka mediagymnasium verkar ju väldigt bra men jag har hört/läst att det ska vara rätt så "oseriöst" på skolfronten. Finns det kanske någon som går där eller kanske känner någon som vet något om den som kan uttala sig? 0 Citera
T-kock Postad 24 oktober 2005 Postad 24 oktober 2005 Jag går där. Det är sant att det inte är världens seriösaste skola, men fan, det passar mig alldeles utmärkt. Glassa sig igenom tråkämnena, sen hämta en kamera och dra ut och filma. Filmläraren gillar dock inte mig. Han är århundradets stiffy. EDIT: Varning dock för att de flesta andra inte är lika ambitiösa som en själv, så räkna inte med att de går med på att vara utomhus och filma i timtal i minusgrader. 0 Citera
T-kock Postad 24 oktober 2005 Postad 24 oktober 2005 Ja. Eller definiera vanlig medialinje :I 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.