jediropet Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Det är ingen som vet var man kan få tag i det dyra programmet Chromonator från fxhome.com gratis? Jag vet att det är lite olagligt. Men kan någon svara? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
McWolfe Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 [citat=jediropet]Det är ingen som vet var man kan få tag i det dyra programmet Chromonator från fxhome.com gratis? Jag vet att det är lite olagligt. Men kan någon svara? :D[/citat] Att diskutera piratkopieringens vara eller inte vara är en sak, men att fråga efter piratkopior här är ingen bra idé. McWolfe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ior Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 [citat=jediropet]Det är ingen som vet var man kan få tag i det dyra programmet Chromonator från fxhome.com gratis? Jag vet att det är lite olagligt. Men kan någon svara? :D[/citat] Dyrt!? Det är ju billigt jämfört med vad andra program kostar. Likaså EffectsLab DV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Köper du det får du tillgång till alla uppdateringar, support mm.. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Programmet kostar knappt 700 spänn. Har man råd med dator och hårdvara har man nog råd med det med. Forumen här är inte till för att hitta piratkopior. Tråd Stängd Mvh Ronnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts