oscaar__ Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Hejsan alla där ute! Jag har redigerat en film i Windows Media maker och den blev till slut 80 minuter. Men när jag skulle spara den på datorn så kommer ett felmeddelande upp som säger att antingen saknas det en källfil eller så är platsen som man ska spara filmen på förbjuden alternativt att filmfilen är för stor. Jag har kollat igenom varenda källfil som vi använt (inkl. ljudspår osv.), platsen kan verkligen inte vara förbjuden eftersom jag har provat på många olika ställen på båda hårddiskarna + på den externa hårddisken. Jag har även kontrollaret att storleken på filmen inte är för stor och marginalen mellan den o det lediga utrymmet är stort. Nu undrar jag om det är någon som upplevt samma problem som kan hjälpa mig eller om någon tror sig veta någon lösning som jag kan tillämpa för att lösa problemet. I desperat väntan på hjälp, Oscar 0 Quote
Clown Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Om du vill byta program men inte köpa ett nytt så kan du ju testa Avid Free DV, kanske fungerar bättre då. 0 Quote
Emperor Posted October 8, 2005 Posted October 8, 2005 Pröva att re-instalera programmet, det verkkar lite udda men kan vara värt ett försök :) 0 Quote
Ronnie Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Försöker du spara ner det till en .avi fil? 0 Quote
Recommended Posts