Mannemoviemaker Postad 26 september 2005 Postad 26 september 2005 Ja.... Har premier pro och undrar hur jag på lättaste sätt kan göra så att det lixom kommer en stor ljus explosion. Håller på med en grejj till min film där de är elektricitet i nån sekund åsså plötsligt ska de komma en stor ljus explosion från mitten och så står de "mannemovie" me en fräck logga..... Hur ska ja göra för att fixa denna ljus explosion? Har provat föresten med en "lens flare" effekt och förstorat den men de ser helt enkelt för jävligt ut.... Ursäkta språket... Så hur ska ja göra de? =) tacksam för svart så snabbt som de går 0 Citera
ymmit Postad 26 september 2005 Postad 26 september 2005 Du kan ladda ner en explosion från någon sån sida t.e.x. detanofilms på free stuff eller va de heter. Där är de oftast svart bakrund på alla explosioner. Så då kan man väll keya ut explosionen å så...Hoppas jag hjälpte nu :) 0 Citera
Lasse_laser Postad 26 september 2005 Postad 26 september 2005 Animera en ökning av brightness och contrast. Eller så animerar du en tröskelvärdet på "luma key" på klippet mot en vit bakgrund. 0 Citera
Anhool Postad 27 september 2005 Postad 27 september 2005 http://www.detonationfilms.com/free_stuff.htm Den är dock EXTREMT seg. 0 Citera
00Bengtsson Postad 28 september 2005 Postad 28 september 2005 Tack!, vilken toppen sida! Har letat i åratal efter en sådan sida. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.