Gå till innehåll

Söka skådespelare som liknar kändisar!


Gogola

Recommended Posts

Finns många olika hemsidor där du kan söka skådespelare.

skicka förfrågan och sedan tycker jag du ska anlita en sminkös som får jobba på det lite mer så att det ser trovärdigt ut.

Du kan säkert också kontakta någon av närmaste teater.

Ibland så finns det duktiga skådespelare som gärna ställer upp gratis så länge dom tycker det är ett seriöst projekt.

Annars kan du kanske försöka fixa masker som liknar dom kändisarna som du vill ha, men jag tror att helt perfekt kommer inget av alternativen bli.

Så det är bara att jobba på och vara glad för dom skådespelarna man får.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 månader senare...

Hallåj!

 

Min rekommendation är att du skaffar en skådis med samma kroppsbyggnad och sedan använder mask på denne. Bäst mask får du om du kontaktar en professionell studio, tex effektstudion eller fido film. Men de kommer också ta några tusen. Jag har aldrig gjort en look-alike sminkning, men tycker det skulle vara hur skoj som helst att prova. Hör av dig om du vill ha hjälp.

 

mvh

Sara

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...
  • 8 månader senare...
Hallåj!

 

Min rekommendation är att du skaffar en skådis med samma kroppsbyggnad och sedan använder mask på denne. Bäst mask får du om du kontaktar en professionell studio, tex effektstudion eller fido film. Men de kommer också ta några tusen. Jag har aldrig gjort en look-alike sminkning, men tycker det skulle vara hur skoj som helst att prova. Hör av dig om du vill ha hjälp.

 

mvh

Sara

 

Håller med, mycke billigare och roligare dessutom.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...