Jump to content

Söka skådespelare som liknar kändisar!

Gogola

Recommended Posts

Finns många olika hemsidor där du kan söka skådespelare.

skicka förfrågan och sedan tycker jag du ska anlita en sminkös som får jobba på det lite mer så att det ser trovärdigt ut.

Du kan säkert också kontakta någon av närmaste teater.

Ibland så finns det duktiga skådespelare som gärna ställer upp gratis så länge dom tycker det är ett seriöst projekt.

Annars kan du kanske försöka fixa masker som liknar dom kändisarna som du vill ha, men jag tror att helt perfekt kommer inget av alternativen bli.

Så det är bara att jobba på och vara glad för dom skådespelarna man får.

• 3 months later...

Hallåj!

Min rekommendation är att du skaffar en skådis med samma kroppsbyggnad och sedan använder mask på denne. Bäst mask får du om du kontaktar en professionell studio, tex effektstudion eller fido film. Men de kommer också ta några tusen. Jag har aldrig gjort en look-alike sminkning, men tycker det skulle vara hur skoj som helst att prova. Hör av dig om du vill ha hjälp.

mvh

Sara

• 1 month later...
  • 8 months later...
Hallåj!

Min rekommendation är att du skaffar en skådis med samma kroppsbyggnad och sedan använder mask på denne. Bäst mask får du om du kontaktar en professionell studio, tex effektstudion eller fido film. Men de kommer också ta några tusen. Jag har aldrig gjort en look-alike sminkning, men tycker det skulle vara hur skoj som helst att prova. Hör av dig om du vill ha hjälp.

mvh

Sara

Håller med, mycke billigare och roligare dessutom.