ChangCho Postad 13 september 2005 Postad 13 september 2005 Hej! Har en Arri SRII High Speed, som är tillgänglig i Stockholm för roliga och intressanta projekt. Hei Sitten! 0 Citera
ChangCho Postad 13 september 2005 Författare Postad 13 september 2005 [citat=mattsand]super eller vanlig? /mattias[/citat] Super 16. Mvh 0 Citera
Uppsala BildTeknik Postad 16 september 2005 Postad 16 september 2005 Skit? JAg tycker minsann att S16 verkar riktigt bra. ;) 0 Citera
mattsand Postad 16 september 2005 Postad 16 september 2005 kent, du låter som min mamma. dags att köpa ett slanglexikon kanske? :-) chengsho, är den din alltså? servar du den själv eller har du den på nåt bolag? vad är dealen för att använda den? hyr du ut den eller är du ute efter filmfotojobb? a-foto? b-foto? /mattias 0 Citera
Uppsala BildTeknik Postad 16 september 2005 Postad 16 september 2005 He, he, he, det var med flit! ;) Jag visste faktisk att han menade typ skit-bra istället för skit, men jag tycker att det är för mycket slang överallt så jag tänkte bara vara lite lustig. :) Och amerikaniserat slang låter bara kasst i mina öron.... :( 0 Citera
ChangCho Postad 17 september 2005 Författare Postad 17 september 2005 [citat=mattsand] chengsho, är den din alltså? servar du den själv eller har du den på nåt bolag? vad är dealen för att använda den? hyr du ut den eller är du ute efter filmfotojobb? a-foto? b-foto? /mattias[/citat] Hej! Ja. Den är min. Det går att hyra ut. Är inte ute efter filmfotojobb!!! Skicka ett privat meddelande om du har nånting pä G och vi träffas och kollar hur vi kan samarbeta. Ha're ChangCho 0 Citera
Yadis Postad 19 september 2005 Postad 19 september 2005 Du har inga filmsnuttar du kan lägga upp som är filmade med den kameran? 0 Citera
ChangCho Postad 19 september 2005 Författare Postad 19 september 2005 [citat=Yadis]Du har inga filmsnuttar du kan lägga upp som är filmade med den kameran?[/citat] Ja, Javisst har jag såna men undrar varför vill du ha såna i denna platsen. Om du vill jobba med kameran skicka ett meddelande och jag kan visa en dvd med material. Hei Sitten! Chang Cho 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.