Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

kent, du låter som min mamma. dags att köpa ett slanglexikon kanske? :-)

chengsho, är den din alltså? servar du den själv eller har du den på nåt bolag? vad är dealen för att använda den? hyr du ut den eller är du ute efter filmfotojobb? a-foto? b-foto?

/mattias

Postad

He, he, he, det var med flit! ;)

Jag visste faktisk att han menade typ skit-bra istället för skit, men jag tycker att det är för mycket slang överallt så jag tänkte bara vara lite lustig. :)

Och amerikaniserat slang låter bara kasst i mina öron.... :(

Postad

[citat=mattsand] chengsho, är den din alltså? servar du den själv eller har du den på nåt bolag? vad är dealen för att använda den? hyr du ut den eller är du ute efter filmfotojobb? a-foto? b-foto?

/mattias[/citat]

Hej!

Ja. Den är min. Det går att hyra ut. Är inte ute efter filmfotojobb!!!

Skicka ett privat meddelande om du har nånting pä G och vi träffas och kollar hur vi kan samarbeta.

Ha're

ChangCho

Postad

[citat=Yadis]Du har inga filmsnuttar du kan lägga upp som är filmade med den kameran?[/citat]

Ja, Javisst har jag såna men undrar varför vill du ha såna i denna platsen. Om du vill jobba med kameran skicka ett meddelande och jag kan visa en dvd med material.

Hei Sitten!

Chang Cho

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...