ChangCho Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 Hej! Har en Arri SRII High Speed, som är tillgänglig i Stockholm för roliga och intressanta projekt. Hei Sitten! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattsand Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 super eller vanlig? /mattias 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChangCho Posted September 13, 2005 Author Share Posted September 13, 2005 [citat=mattsand]super eller vanlig? /mattias[/citat] Super 16. Mvh 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Eriksson Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 super 16 is the shit! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uppsala BildTeknik Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Skit? JAg tycker minsann att S16 verkar riktigt bra. ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattsand Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 kent, du låter som min mamma. dags att köpa ett slanglexikon kanske? :-) chengsho, är den din alltså? servar du den själv eller har du den på nåt bolag? vad är dealen för att använda den? hyr du ut den eller är du ute efter filmfotojobb? a-foto? b-foto? /mattias 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uppsala BildTeknik Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 He, he, he, det var med flit! ;) Jag visste faktisk att han menade typ skit-bra istället för skit, men jag tycker att det är för mycket slang överallt så jag tänkte bara vara lite lustig. :) Och amerikaniserat slang låter bara kasst i mina öron.... :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChangCho Posted September 17, 2005 Author Share Posted September 17, 2005 [citat=mattsand] chengsho, är den din alltså? servar du den själv eller har du den på nåt bolag? vad är dealen för att använda den? hyr du ut den eller är du ute efter filmfotojobb? a-foto? b-foto? /mattias[/citat] Hej! Ja. Den är min. Det går att hyra ut. Är inte ute efter filmfotojobb!!! Skicka ett privat meddelande om du har nånting pä G och vi träffas och kollar hur vi kan samarbeta. Ha're ChangCho 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yadis Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Du har inga filmsnuttar du kan lägga upp som är filmade med den kameran? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChangCho Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 [citat=Yadis]Du har inga filmsnuttar du kan lägga upp som är filmade med den kameran?[/citat] Ja, Javisst har jag såna men undrar varför vill du ha såna i denna platsen. Om du vill jobba med kameran skicka ett meddelande och jag kan visa en dvd med material. Hei Sitten! Chang Cho 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts