rito Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 En tjej som blir lite skrämd. Kritisera den inte allt för hårt är ni snälla, gjorde det mest på skoj. http://www.sprocket.se/media.php?id=891 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krockis Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Helt okej med tanke på ditt uppsåt. Snygga panoreringar som stämmer väl överens med filmens grundtema (bygga upp till ett klimax och sen skrämma henne). Gillar hur du jobbar med focusförändringar. Lite konstiga vinklar som du klippt lite slarvigt. Ett exempel där hon ska öppna dörren till toaletten med då har vi redan sett ur vinkeln vid kranen i flera sekunder. Många sådana klipp tenderar att sega ner tempot i filmen. Jag förstår att komprimeringen av filmen gör att bilden inte är helt representativ men du bör jobba mycket mer med ljussättningen. Detta är speciellt viktigt när filmen är i svartvitt. Annars så är du helt rätt på det!!! Filma på och ge aldrig upp. Ha d..:-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barnholdt Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Hej och välkommen! Du jobbar bra och aktivt med att byta vinklar tycker jag, men en del av dom var kanske lite väl drastiska. Din film driver på rätt bra och jag kände att jag bara ville se mera av det hela. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid Posted September 12, 2005 Share Posted September 12, 2005 Inte vet jag, men på min skärm är filmen väldigt mörk. Så filmen uppfattar jag som nästan omöjlig att se. Så jag förstår alltså inte varför hon skriker i slutet. Men bildvinklarna ser onekligen intressanta ut, i den mån dom går att se. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts