Gå till innehåll

Film


rito

Recommended Posts

Helt okej med tanke på ditt uppsåt. Snygga panoreringar som stämmer väl överens med filmens grundtema (bygga upp till ett klimax och sen skrämma henne). Gillar hur du jobbar med focusförändringar. Lite konstiga vinklar som du klippt lite slarvigt. Ett exempel där hon ska öppna dörren till toaletten med då har vi redan sett ur vinkeln vid kranen i flera sekunder. Många sådana klipp tenderar att sega ner tempot i filmen. Jag förstår att komprimeringen av filmen gör att bilden inte är helt representativ men du bör jobba mycket mer med ljussättningen. Detta är speciellt viktigt när filmen är i svartvitt. Annars så är du helt rätt på det!!! Filma på och ge aldrig upp. Ha d..:-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Inte vet jag, men på min skärm är filmen väldigt mörk. Så filmen uppfattar jag som nästan omöjlig att se. Så jag förstår alltså inte varför hon skriker i slutet. Men bildvinklarna ser onekligen intressanta ut, i den mån dom går att se.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...