Pandan Postad 24 augusti 2005 Postad 24 augusti 2005 Showdown in Stockholm är en gangster/kung fu film som jag skrivit lite som ett beställningsjobb för en kompis som tränar kung fu och har gjort ett par typiska vålds-onani filmer. Har försökt att lägga en intressant handling i en sådan story och undrar vad ni tycker. Främst undrar jag över själva berättelsen. Ifall de väljer att filma manuset kommer de säkert att gå in mycket mer i flashiga fight-scener. Hoppas ni gillar det, Ha re bra/PandyShowdown in Stockholm.zip 0 Citera
Pandan Postad 6 september 2005 Författare Postad 6 september 2005 Har lagt upp en nyare version där jag förlängt lite och fixat ett par stavfel. Vore kul om någon kommenterade. Ha re bra/Pandy 0 Citera
Yadis Postad 6 september 2005 Postad 6 september 2005 Jag är ingen big fan att rena kratefilmer utan nån större handling. Men tycker ditt manus är väldigt filmiskt skrivet, man ser scenerna framför sig och en del scener är finurliga och kreativa - proffsklass! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.