Pandan Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Showdown in Stockholm är en gangster/kung fu film som jag skrivit lite som ett beställningsjobb för en kompis som tränar kung fu och har gjort ett par typiska vålds-onani filmer. Har försökt att lägga en intressant handling i en sådan story och undrar vad ni tycker. Främst undrar jag över själva berättelsen. Ifall de väljer att filma manuset kommer de säkert att gå in mycket mer i flashiga fight-scener. Hoppas ni gillar det, Ha re bra/PandyShowdown in Stockholm.zip 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandan Posted September 6, 2005 Author Share Posted September 6, 2005 Har lagt upp en nyare version där jag förlängt lite och fixat ett par stavfel. Vore kul om någon kommenterade. Ha re bra/Pandy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Bra! Ser fram emot resultatet. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yadis Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Jag är ingen big fan att rena kratefilmer utan nån större handling. Men tycker ditt manus är väldigt filmiskt skrivet, man ser scenerna framför sig och en del scener är finurliga och kreativa - proffsklass! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts