tarmen Postad 3 juli 2005 Postad 3 juli 2005 kör sony vegas men saknar ett bra capureprogram... några tips?? 0 Citera
Ior Postad 4 juli 2005 Postad 4 juli 2005 [citat=tarmen]kör sony vegas men saknar ett bra capureprogram... några tips??[/citat] Om du inte har några speciella krav (scene detection etc) rekommenderar jag WinDV, som dessutom är freeware. 0 Citera
Gren Postad 4 juli 2005 Postad 4 juli 2005 [citat=tarmen]kör sony vegas men saknar ett bra capureprogram... några tips??[/citat] Vegas har ju inbyggt capturefunktion, som funkar kalasbra. Varför måste du ha separat program för det? 0 Citera
Ior Postad 5 juli 2005 Postad 5 juli 2005 [citat=Gren][citat=tarmen]kör sony vegas men saknar ett bra capureprogram... några tips??[/citat] Vegas har ju inbyggt capturefunktion, som funkar kalasbra. Varför måste du ha separat program för det?[/citat] Jo, det så klart. Den är bra mycket bättre än den i Premiere, då "scene detect" verkligen fungerar som man vill i Vegas. :) 0 Citera
swempa Postad 5 juli 2005 Postad 5 juli 2005 Jag har en Panasonic NVGS15 och jag använder mig av Sonyvegas att redigera i! Men nu när jag har filmat så kan jag inte lägga in filmen i datorn! vad fan är problemet?? jag blir galen! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.