Pace Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Den 26 januari i år passerade vi [thread=3047]20 000 inlägg[/thread]. Nu är det dags igen genom att plussa på med ytterligare tio tusen inlägg. Inlägg nummer 30 000 skrevs av Emil_sc den 28 maj klockan 16.20. Grattis! I skrivande stund är det 4 232 ämnen, 30 938 inlägg (på elva dagar har alltså drygt tusen inlägg skrivits!) och 2 487 medlemmar. Detta gör Voodoo Film till det i särklass största forumet för fimskapare i Sverige, och kanske till och med i Skandinavien. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Grattis!! Det är roligt att vara här. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 [citat=Pace]Inlägg nummer 30 000[/url] skrevs av Emil_sc den 28 maj klockan 16.20. Grattis! [/citat] Får han något pris? :p 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwagang Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 bra jobbat! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted June 9, 2005 Author Share Posted June 9, 2005 [citat=final_cut]Får han något pris? :p[/citat] Han får skura golvet i Film i Västs studio på 600 kvadratmeter. ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 [citat=Pace][citat=final_cut]Får han något pris? :p[/citat] Han får skura golvet i Film i Västs studio på 600 kvadratmeter. ;)[/citat] Så han lär bli expert på eftertexter ... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil_sc Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Oj, villken ära jag är ingen talare så jag ska försöka hålla mig kort först vill jag tacka min Mamma och Pappa och alla mina vänner som gjort detta möjligt. Hmm, börjar på mitt städjobb under sommaren snart, så när jag ändå är i farten kan jag väll damma av film i väst också. Tack så mycket! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uppsala BildTeknik Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 [citat=Pace].....I skrivande stund är det 4 232 ämnen, 30 938 inlägg (på elva dagar har alltså drygt tusen inlägg skrivits!) och 2 487 medlemmar. Detta gör Voodoo Film till det i särklass största forumet för fimskapare i Sverige, och kanske till och med i Skandinavien.[/citat] Njaaa, jag tror nog att den http://www.filmshooting.com är störst i Norden (den är baserad i Norge), bara en snabb räkning baserat på antal sidor med trådar (397 st) gånger ett lågt genomsnitt med trådar per sida (20 st) blir det 8000 trådar. Och det är säkerligen mer omkring 25 trådar per sida ;) Jag har räknat lågt så att jag definitivt inte överdriver i alla fall. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted June 29, 2005 Author Share Posted June 29, 2005 [citat=Uppsala BildTeknik]Njaaa, jag tror nog att den http://www.filmshooting.com är störst i Norden (den är baserad i Norge), bara en snabb räkning baserat på antal sidor med trådar (397 st) gånger ett lågt genomsnitt med trådar per sida (20 st) blir det 8000 trådar. Och det är säkerligen mer omkring 25 trådar per sida ;) Jag har räknat lågt så att jag definitivt inte överdriver i alla fall. :)[/citat] Den webbplatsen/forumet riktar ju sig inte enbart till den nordiska eller norska publiken och skriver dessutom bara om smalfilm. Så jämförelsen är väl inte helt korrekt. Men visst, forumet har självklart fler inlägg. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 voodoofilm äger! och allt folk på voodoofilm! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 jag instämmer... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 [citat=Pace]Den 26 januari i år passerade vi [thread=3047]20 000 inlägg[/thread]. Nu är det dags igen genom att plussa på med ytterligare tio tusen inlägg. Inlägg nummer 30 000 skrevs av Emil_sc den 28 maj klockan 16.20. Grattis! I skrivande stund är det 4 232 ämnen, 30 938 inlägg (på elva dagar har alltså drygt tusen inlägg skrivits!) och 2 487 medlemmar. Detta gör Voodoo Film till det i särklass största forumet för fimskapare i Sverige, och kanske till och med i Skandinavien.[/citat] Om in är störst får väl vi titulera oss som "växer snabbast" ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts