Rydén Postad 4 juni 2005 Postad 4 juni 2005 Hej! Nu är jag sååå nära att köpa en panasonic nv-gs140. Jag har pengarna, men vad tycker ni, är det något att satsa på? Fins det liknande kameror i samma prisklass som ni kan rekomendera? Det tråkiga med 140´n är att det inte finns digital IN, det gör det däremot på 150´n men då får man lägga på några hundra lappar till. Ska jag köpa 140 eller 150 , eller någon annan? HJÄLP MIG :) 0 Citera
jbergman Postad 4 juni 2005 Postad 4 juni 2005 Om du vill kunna lagra eller distribuera dina filmer på dv-band behöver du DV-in, annars inte. Om det bara skiljer några hundringar skulle jag definitivt ha tagit den bättre. /Jakob 0 Citera
Rydén Postad 4 juni 2005 Författare Postad 4 juni 2005 Den har digital in och utgång. Är det detsamma som DV-in? 0 Citera
Rydén Postad 4 juni 2005 Författare Postad 4 juni 2005 hmm.. då känns det ju nästan värt att lägga några hundra till för att få den funktionen då. Eller vad säger ni/du? =) Ert svar blir avgörande! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.