Rydén Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Hej! Nu är jag sååå nära att köpa en panasonic nv-gs140. Jag har pengarna, men vad tycker ni, är det något att satsa på? Fins det liknande kameror i samma prisklass som ni kan rekomendera? Det tråkiga med 140´n är att det inte finns digital IN, det gör det däremot på 150´n men då får man lägga på några hundra lappar till. Ska jag köpa 140 eller 150 , eller någon annan? HJÄLP MIG :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbergman Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Om du vill kunna lagra eller distribuera dina filmer på dv-band behöver du DV-in, annars inte. Om det bara skiljer några hundringar skulle jag definitivt ha tagit den bättre. /Jakob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rydén Posted June 4, 2005 Author Share Posted June 4, 2005 Den har digital in och utgång. Är det detsamma som DV-in? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbergman Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Japp. /Jakob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rydén Posted June 4, 2005 Author Share Posted June 4, 2005 hmm.. då känns det ju nästan värt att lägga några hundra till för att få den funktionen då. Eller vad säger ni/du? =) Ert svar blir avgörande! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Tycker du ska köpa 150 i så fall. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rydén Posted June 5, 2005 Author Share Posted June 5, 2005 and 150 it is ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts