Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

[citat=Usarpe89]Gör mer film? Jag måste göra mindre film, inte hunnit sätta foten utanför huset på grund av ett arbete som måste bli klart. Så kollar man voodoo när man inte orkar mer för stunden.:)[/citat]

Vilket blir en sådär 5-6 ggr i timmen.

Postad

[citat=Usarpe89]Gör mer film? Jag måste göra mindre film, inte hunnit sätta foten utanför huset på grund av ett arbete som måste bli klart. Så kollar man voodoo när man inte orkar mer för stunden.:)[/citat]

Syftade inte på dig eller någon annan när jag sa "sluta sitta framför datorn och gå ut och gör film", utan tänkte på mig själv...

Postad

Vänligen spamma inte forumet med irrelevanta inlägg bara för att få upp er titel. Det kan resultera i antingen varningar, återställning till "Nybörjare" eller till och med att funktionen plockas bort helt och hållet.

Vi har besvarat många vanliga frågor i vår FAQ och den utökas kontinuerligt. Läs gärna den.

När blir jag besatt medlem?

http://www.voodoofilm.org/forum/faq.php?faq=vb_user_maintain#faq_usertitle

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...