Emil_sc Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Inget speciellt, men kan ju vara roligt att se. Provde en såndär blodspruta i skolan (Är också medveten om de flesta fel, eller rättare sagt stor tabbar vi gjort :D http://web.telia.com/~u27011186/Nandedatte.mpg 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Hur funkar en såndär blodspruta? såg rätt coolt ut när hon sköt henne i slutet även om det var lite väl mycket sprutande:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speero Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Undrar samma sak... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Jag har inte riktigt klart för mig denna förkärlek för skvättande blod, men Okay... Om man skjuter nån i magen framifrån så skall blast of blood komma på ryggen dvs i utgånghålet. I ingångshålet blöder det knappt. Jag tyckte att acrobatkonsterna var mer imponerande. Jag kan inte slå volter så där. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannemoviemaker Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 [citat=gorse] Jag tyckte att acrobatkonsterna var mer imponerande. Jag kan inte slå volter så där.[/citat] Volter? Dem hjulade väl bara???? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 åhh fan. så as coolt ut. va använde ni för blod. recept tack. Och hur gjorde ni när de sprutade blod i slutet?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Jo det är sant. Blodet spruta åt fel håll. Förkärlek till blod, jag vet inte...Det ärväl komiskt helt enkelt, har du inte sett braindead?:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 hehe nää. men om du vet kan du ju skicka ett privat mail till mig å säga en mer komplex förklarig... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil_sc Posted July 6, 2005 Author Share Posted July 6, 2005 Ja inte är det verkligehts troget på något plan iaf Var iofs aldrig tanken heller, är väll mer belysing på den komiska effekten Själva tanken med allt var bara att prova blodsprutan, inget mer. Det är nog viktigat att man skriver sina avsikter med alla projekt man gör, lätt att folk missupfattar http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=4664 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts