Opus Posted April 17, 2003 Share Posted April 17, 2003 Funderar på om man skulle gå ihop några filmskapare och göra såsom många andra regissörer har gjort i filmer där de gör olika segment av filmen. Jag skulle personligen tycka det vara skitkul. Fast om jag skulle vilja göra något sådant projekt skulle jag inte vilja att det var med nybörjare (ursäkta) utan på en lite mer proffsig nivå, nu är inte jag något jätte proffs, men jag vet vad jag sysslar med och har relativit stort kunnande inom film. Aja vore kul om det kunde bli något. /A. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moiraine Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 Tja det beror ju naturligtvis på vad du menar med nybörjare och proffs när du tänker på dina medarbetare, eller kollegor kanske snarare. Tycker det låter som att det kan bli en väldigt kul grej hurspmhelst. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opus Posted April 18, 2003 Author Share Posted April 18, 2003 Jomen alltså bara man vet vad man håller på med så att säga. Inte att man jobbar inom det nödvändigtvis, men jag menar så att det inte blir en av regissörernas första eller andra kortfilm =). /A. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makarl Posted April 21, 2003 Share Posted April 21, 2003 Det vore intressant om man hade en historia som konsentrerar sig på 3-4 olika historier som sedan vävs samman i slutet. Där varje del är gjord av olika filmteam och i slutet så gör regisörerna ett gemensamt slut. Jag skulle lätt vara med och göra det. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opus Posted April 21, 2003 Author Share Posted April 21, 2003 Jepp jag menar det, det behöver inte vara något "jätteprojekt" men kanske 5 minuter var och så sätter man ihop det i 4 delar kanske? Jag personligen ska försöka klura på någon idé, ingen annan som har någon idé eller bara någon synpunkt =). /A. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted April 22, 2003 Share Posted April 22, 2003 nån som har sätt kortfilmsserien, 90 minuter 90-tal...där är det 10 regissörer som gör en kortfilm var i samma tema respektive år. Bla roy andersson och Reza parsa, great 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olimi Posted April 23, 2003 Share Posted April 23, 2003 nä.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluten_cell_nr13 Posted April 23, 2003 Share Posted April 23, 2003 Jag har sett Roys bidrag "härligt är jorden". Den är verkligen otroligt bra. Roy när han är som bäst! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
big_evert Posted April 24, 2003 Share Posted April 24, 2003 90 minuter 90-tal!!...finns dem att köpa eller? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted April 26, 2003 Share Posted April 26, 2003 jag lånade den på bibliotektet i varje fall men den finns säkert på typ smultronstället eller nåt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts