Jump to content

Delta i "ödet"

r_orsen

Är det en bra idé?  

6 members have voted

1. 1. Är det en bra idé?

• Dålig
      1
    • Ok
      2
    • Bra
      2
    • Mycket bra
      1

Recommended Posts

[citat=tomasz1985]Ok jag antar att jag har en viss negativ ton och jag vet att jag har någon sorts ironi inplanterad i mig som kan uppfattas som elak. Ordet suger är inte konstruktivt men i mina inlägg har jag försökt att peka på några brister som var uppenbara och gett tips på vad man borde göra. Detta har gått helt över styr och jag anser att det här är löjligt. Min egen formulering kan ha varit lite hård men med ett gott syfte. Ni kan hålla på och ta ut ord ur dess sammanhang som "suger" och peka på att man inte borde använda sånna ord men den konstruktiva kritiken finns i inläggen och att vara hård kan vara bra när alla andra är för snälla.[/citat]

Med andra ord: Forumet behöver fler smilies :D

[citat=T-kock][citat=tomasz1985]Ok jag antar att jag har en viss negativ ton och jag vet att jag har någon sorts ironi inplanterad i mig som kan uppfattas som elak. Ordet suger är inte konstruktivt men i mina inlägg har jag försökt att peka på några brister som var uppenbara och gett tips på vad man borde göra. Detta har gått helt över styr och jag anser att det här är löjligt. Min egen formulering kan ha varit lite hård men med ett gott syfte. Ni kan hålla på och ta ut ord ur dess sammanhang som "suger" och peka på att man inte borde använda sånna ord men den konstruktiva kritiken finns i inläggen och att vara hård kan vara bra när alla andra är för snälla.[/citat]

Med andra ord: Forumet behöver fler smilies :D[/citat]

Hur var Shrek?

Tomasz: Jag håller med dig om mycket, och håller inte med dig omlika mycket tror jag... Du har rätt angående konstruktiv kritik.... Men sen undrar jag om hur du egentligen ser på berättandet... Poesi är ett måste i ett bra berättande (inte klychor då, det håller jag med om), en sypnosis ska skrivas på "rätt sätt" för att vara lättare att läsa, men utesluter inte poesin i bild och handling... Utan poesi kan du aldrig få den harmoni i en film som behövs...

Alla får ha det så bra!

Och till alla (inte bara Tomasz): Sluta tjafsa om småsaker... Jag i alla fall tycker att forumet ska hålla uppe en god stämmning..!! (Och alla här är inte proffs)