Jump to content

Recommended Posts

Posted

Går det? eller ska jag säga, Har det gått?

Och då menar jag bra. Oftast verkar det som om skådespelarna försvinner efter att de gjort klart tv Serien.

Några som lyckats göra båda på senare tid??

Posted

Jag tycker jag ser många kända tv-serieskådespelare i film, bland annat många av skådespelarna från "Vänner" och Eric i "That 70s show" har jag sett i film iaf bara för att nämna några.

Posted

johnny Depp....21 jump street..

George Clooney efter cityakuten..

Båda hade ju iofs små roller i filmer innan dessa serier....men de va ju i serierna dom fick sina stora genombrott.

Posted

Jag vet om Johnny depp och Clooney. Men tex han som spelar Eric i 70's show.....precis, man säger inte hans namn utan den han spelar.

Detta kan ju skapa problem sen när han vill spela något annat för folk säger inte "se där är Topher Grace" utan "Där är Eric från that 70's show"

Nog därför det finns en del skådespelare som säger att de inte vill göra TV.

Posted

Ën SVENSK skådespelare (de glöms bort för ofta) som väl gjort en ganska stor karriär som filmskådis är väl Mikael Persbrant som var med i Rederiet (en liten roll jag vet)..

Det finns nog många fler,men orkar inte tänka ut någon annan just nu.. ;)

Posted

[citat=Adam88]Ën SVENSK skådespelare (de glöms bort för ofta) som väl gjort en ganska stor karriär som filmskådis är väl Mikael Persbrant som var med i Rederiet (en liten roll jag vet)..

Det finns nog många fler,men orkar inte tänka ut någon annan just nu.. ;)[/citat]

Han är även med i Svensson Svensson ett avsnitt, haha, där är han väldigt ung.

Posted

[citat=trancedanne][citat=walfridson]Will Smith glömdes bort totalt efter sin TV karriär ;)[/citat]

vad menar du att han glömdes bort? Efter Fresh Prince har han bara gjort storfilmer.[/citat]

Jag skulle lägga märke till smile-gubben......

Posted

[citat=Stavrogin][citat=Adam88]Ën SVENSK skådespelare (de glöms bort för ofta) som väl gjort en ganska stor karriär som filmskådis är väl Mikael Persbrant som var med i Rederiet (en liten roll jag vet)..

Det finns nog många fler,men orkar inte tänka ut någon annan just nu.. ;)[/citat]

Han är även med i Svensson Svensson ett avsnitt, haha, där är han väldigt ung.[/citat]

Är han!? Vad spelar han då? Blev jag nyfiken..