_nemo_ Postad 4 april 2005 Postad 4 april 2005 Funderar ni på att köpa något fint till eran hund(!!)?? Då kan jag glädja er med den här länken. hahahahahahahahaha!!!!!!! http://shop.joke.co.uk/epages/jokecouk.filereader?42517690003b6230273fd5fd1be70687+EN/catalogs/1432 0 Citera
wääuu Postad 4 april 2005 Postad 4 april 2005 Haha jävligt skoj faktiskt, man borde skaffa sig en hund, om det inte finns till katter förstås 0 Citera
_nemo_ Postad 4 april 2005 Författare Postad 4 april 2005 [citat=wääuu]Haha jävligt skoj faktiskt, man borde skaffa sig en hund, om det inte finns till katter förstås[/citat] Jag har också bara en katt tyvärr =( Skulle älska att klä ut han till Princess Leia, sen släppa ut han på gården så att de andra katterna kan mobba honom. 0 Citera
Hane Postad 4 april 2005 Postad 4 april 2005 Har hund, som jag faktiskt tidigare försökt att klä ut, mest för mitt eget nöjes skull måste erkännas =) Detta var dock mindre populärt hos den lille krabaten själv som blev i det närmaste paralyserad och vägrade röra sig ur fläcken för en jag avlägsnat plagget... Hade varit coolt med nån kostym som fick hunden att likna hundarna i till exempel "resident evil"... det hade gjort sig på vakthunden!! 0 Citera
Christian van Caine Postad 5 april 2005 Postad 5 april 2005 Hahaha, nu kommer min jycke Baileys bli mig evigt tacksam!!! :-D Hon ska bli en Vader! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.