TonyMontana Postad 3 april 2005 Postad 3 april 2005 Har gjort en comp om Zlatan Ibrahimovic. Alla fotbolls intresserade kan ta en titt. I slutet av filmen finns det länkar till Zlatan sidor där man kan ladda ner riktigt schysta filmer. Enjoy http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=1ROBCCT8BZD4G2ZIMFEN8XYWK5 0 Citera
TonyMontana Postad 4 april 2005 Författare Postad 4 april 2005 Inga Zlatan diggare här på voodoo verkar det som. 0 Citera
gorse Postad 4 april 2005 Postad 4 april 2005 File Transfer: Unavailable Unfortunately, the link you have clicked is not available. Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient. 0 Citera
TonyMontana Postad 4 april 2005 Författare Postad 4 april 2005 [citat=gorse]File Transfer: Unavailable Unfortunately, the link you have clicked is not available. Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.[/citat] Jag fixar det nu, kom tillbaka om en 15 min så ska det gå igen 0 Citera
TonyMontana Postad 4 april 2005 Författare Postad 4 april 2005 http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=3KNDSRMF10TQP0YJE82Q0RX7Z8 Det borde gå nu men efter typ 25 personer har laddat ner filen stängs den igen. 0 Citera
gorse Postad 4 april 2005 Postad 4 april 2005 Nu sitter jag på jobbet, men jag tar nog hem filen till grabben hemma. Han gillar fotboll och slatan i synnerhet. Själv är jag inte så sportintresserad, men det ser ju fint ut. Hur har du löst upphovrätten? Det är ju rätt många klipp från olika håll. 0 Citera
TonyMontana Postad 4 april 2005 Författare Postad 4 april 2005 [citat=gorse]Nu sitter jag på jobbet, men jag tar nog hem filen till grabben hemma. Han gillar fotboll och slatan i synnerhet. Själv är jag inte så sportintresserad, men det ser ju fint ut. Hur har du löst upphovrätten? Det är ju rätt många klipp från olika håll.[/citat] Nej, gjorde bara den för att jag skulle lära mig ett nytt redigeringsprogram så det är inget jag planerar att ta credit för. Bara en kul grej för alla som gillar Zlatan. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.