Gå till innehåll

Zlatan-Heart of a champion


TonyMontana

Recommended Posts

File Transfer: Unavailable

 

Unfortunately, the link you have clicked is not available.

Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=gorse]File Transfer: Unavailable

 

Unfortunately, the link you have clicked is not available.

Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.[/citat]

 

Jag fixar det nu, kom tillbaka om en 15 min så ska det gå igen

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu sitter jag på jobbet, men jag tar nog hem filen till grabben hemma. Han gillar fotboll och slatan i synnerhet. Själv är jag inte så sportintresserad, men det ser ju fint ut. Hur har du löst upphovrätten? Det är ju rätt många klipp från olika håll.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=gorse]Nu sitter jag på jobbet, men jag tar nog hem filen till grabben hemma. Han gillar fotboll och slatan i synnerhet. Själv är jag inte så sportintresserad, men det ser ju fint ut. Hur har du löst upphovrätten? Det är ju rätt många klipp från olika håll.[/citat]

 

Nej, gjorde bara den för att jag skulle lära mig ett nytt redigeringsprogram så det är inget jag planerar att ta credit för. Bara en kul grej för alla som gillar Zlatan.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...