Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jobbade igårkväll med den nya designen av GurkoWorks Filmproduktioner, ett amatörfilmbolag som jag och några kompisar har hand om. Egentligen hade jag tänkt att göra design för en personlig portfolio, men jag upptäckte att den passade så mycket bättre till GurkoWorks.

 

Alla har länge väntat på en ny design. Visst, jag är bara klar med grunden och nu återstår kodning och sammanställning, sida för sida. Men tills dess har ni en förhandstitt att kolla på här!

 

Har även gjort en version som är uppdelad i två spalter. Kolla in den här!

 

Vill bara ha lite simpel men konstruktiv kritik!

Posted

[citat=ungfilm]Äntligen (!)

 

Ser snyggt och proffsigt ut. Bra med en enkel navigation och färgerna funkar väldigt bra. Den tvåspaltiga är helt klart bäst.[/citat]

Äntligen? :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...