Tobbger Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 Jobbade igårkväll med den nya designen av GurkoWorks Filmproduktioner, ett amatörfilmbolag som jag och några kompisar har hand om. Egentligen hade jag tänkt att göra design för en personlig portfolio, men jag upptäckte att den passade så mycket bättre till GurkoWorks. Alla har länge väntat på en ny design. Visst, jag är bara klar med grunden och nu återstår kodning och sammanställning, sida för sida. Men tills dess har ni en förhandstitt att kolla på här! Har även gjort en version som är uppdelad i två spalter. Kolla in den här! Vill bara ha lite simpel men konstruktiv kritik! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wääuu Posted March 27, 2005 Share Posted March 27, 2005 Snyggt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wääuu Posted March 27, 2005 Share Posted March 27, 2005 Hmm synd att jag inte fattar nåt av den Spanska texten eller vad det6 kan vavre på bloggen bara 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbger Posted March 27, 2005 Author Share Posted March 27, 2005 Tackar! Det är latin och används som en dummy i trycksammanhang för att kolla hur ett visst typsnitt passar. http://susning.nu/Lorem_ipsum http://www.lipsum.org 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted March 27, 2005 Share Posted March 27, 2005 Äntligen (!) Ser snyggt och proffsigt ut. Bra med en enkel navigation och färgerna funkar väldigt bra. Den tvåspaltiga är helt klart bäst. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbger Posted March 27, 2005 Author Share Posted March 27, 2005 [citat=ungfilm]Äntligen (!) Ser snyggt och proffsigt ut. Bra med en enkel navigation och färgerna funkar väldigt bra. Den tvåspaltiga är helt klart bäst.[/citat] Äntligen? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted March 27, 2005 Share Posted March 27, 2005 Mycket stilrent och fräscht. Precis som jag gillar det ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts