ghijohansson Postad 30 september 2019 Postad 30 september 2019 Jag fick idé till några sketcher som skulle kunna blandas med diskussion om samhällsproblem. Jag menar påtala att om man tänker efter lite grand så inser man kanske att det inte är så svårt att lösa ett visst problem. Så jag gick till SVT. Men kunde ej hitta relevant kontaktinfo. Märkligt, min minnesbild är de har tidigare angett kontaktinfo om man som privatperson haft programförslag. Någon som kan förklara? 0 Citera
Bylundjonas Postad 30 september 2019 Postad 30 september 2019 Jag vet inte om de har sidan kvar, jag provade också att googla efter programförslag. Dock har jag skickat material till dem ibland via den här mailen: filmintake@svt.se 0 Citera
ghijohansson Postad 1 oktober 2019 Författare Postad 1 oktober 2019 Tack för förslaget, jag provade utan att få felmeddelande så den adressen fungerar nog fortfarande. 0 Citera
Linus And The Frame Postad 7 januari 2020 Postad 7 januari 2020 Fick du något svar från SVT @ghijohansson? :D 0 Citera
ghijohansson Postad 8 januari 2020 Författare Postad 8 januari 2020 Jodå : "Vi samarbetar med etablerade producenter i Sverige. För att kunna bedöma ett projekt behöver vi manus, en finansieringsplan och info om tänkt distributör." 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.