Pace Posted August 14, 2017 Posted August 14, 2017 Snyggt! Drönarfoto gör Norrlands skönhet mer rättvisa än foto på marknivå. Övergångarna kanske kan göras mjukare med övertoningar? Hade nog passat med den lugna musiken. Likaså kan bilen introduceras tidigare så att det blir den man får följa genom landskapet, på så vis blir det en miniberättelse man kan följa. Man kan också visa soluppgång och solnedgång i början respektive slutet för att visa någon slags tidsföljd. Jag upptäckte att du verkar ha gjort det när jag såg filmen en andra gång! Gillar flygningen i motljus över vassen vid 0:38. 0 Quote
mrpimmy Posted October 2, 2017 Posted October 2, 2017 Väldigt vackert! jag vill också ha en sån drönare! 0 Quote
Martin Öberg Posted October 15, 2017 Posted October 15, 2017 Mycket snygg drönarfilm men det är alltid svårt med drönarfilmer då det egentligen inte säger någonting. En drönarbild används bäst för att etablera ett nytt område i en film. 0 Quote
eurytmi Posted January 10, 2018 Author Posted January 10, 2018 Tack så mycket! Ja bilen hade kunnat komma in tidigare som du säger, hade blivit mer intressant då kanske, tack för feedbacken:) 0 Quote
eurytmi Posted January 10, 2018 Author Posted January 10, 2018 Mycket snygg drönarfilm men det är alltid svårt med drönarfilmer då det egentligen inte säger någonting. En drönarbild används bäst för att etablera ett nytt område i en film. Tackar så mycket! 0 Quote
Recommended Posts