Pace Postad 14 augusti 2017 Postad 14 augusti 2017 Snyggt! Drönarfoto gör Norrlands skönhet mer rättvisa än foto på marknivå. Övergångarna kanske kan göras mjukare med övertoningar? Hade nog passat med den lugna musiken. Likaså kan bilen introduceras tidigare så att det blir den man får följa genom landskapet, på så vis blir det en miniberättelse man kan följa. Man kan också visa soluppgång och solnedgång i början respektive slutet för att visa någon slags tidsföljd. Jag upptäckte att du verkar ha gjort det när jag såg filmen en andra gång! Gillar flygningen i motljus över vassen vid 0:38. 0 Citera
mrpimmy Postad 2 oktober 2017 Postad 2 oktober 2017 Väldigt vackert! jag vill också ha en sån drönare! 0 Citera
Martin Öberg Postad 15 oktober 2017 Postad 15 oktober 2017 Mycket snygg drönarfilm men det är alltid svårt med drönarfilmer då det egentligen inte säger någonting. En drönarbild används bäst för att etablera ett nytt område i en film. 0 Citera
eurytmi Postad 10 januari 2018 Författare Postad 10 januari 2018 Tack så mycket! Ja bilen hade kunnat komma in tidigare som du säger, hade blivit mer intressant då kanske, tack för feedbacken:) 0 Citera
eurytmi Postad 10 januari 2018 Författare Postad 10 januari 2018 Mycket snygg drönarfilm men det är alltid svårt med drönarfilmer då det egentligen inte säger någonting. En drönarbild används bäst för att etablera ett nytt område i en film. Tackar så mycket! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.