Gladagatan Postad 19 februari 2016 Postad 19 februari 2016 Spelades in i slutet av juli 2015 med stöd från Film i Öst. Jag jobbar just nu för fullt med nästa kortfilm. Den går under produktionstiteln 'Astronaut' och ni får hemskt gärna följa arbetet på facebook.com/gladagatan! Konstruktiv kritik och andra kommentarer uppskattas väldigt mycket! Tack för att du tittar! :) 0 Citera
Tegelhuve Postad 20 februari 2016 Postad 20 februari 2016 Jösses vad bra kameravinklar och bra skådisar och bra dialog. 0 Citera
Gladagatan Postad 20 februari 2016 Författare Postad 20 februari 2016 Jösses vad bra kameravinklar och bra skådisar och bra dialog. Tack så jättemycket, Tegelhuve! :) 0 Citera
Kent_ Postad 20 februari 2016 Postad 20 februari 2016 Låt mig säga så här, det går itne att sluta titta... man vill veta hur historien ska utveckla sig. Det är ett gott tecken på att du har lyckats skapa en bra film. bra jobbat! 0 Citera
Gladagatan Postad 20 februari 2016 Författare Postad 20 februari 2016 Låt mig säga så här, det går itne att sluta titta... man vill veta hur historien ska utveckla sig. Det är ett gott tecken på att du har lyckats skapa en bra film. bra jobbat! Tack, Kent_! :) 0 Citera
Sarista Postad 20 februari 2016 Postad 20 februari 2016 underhållande, välgjord, inte mkt mer att säga.. :D 0 Citera
Gladagatan Postad 21 februari 2016 Författare Postad 21 februari 2016 underhållande, välgjord, inte mkt mer att säga.. :D Tack! :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.