maaac Posted March 14, 2005 Posted March 14, 2005 gjord en kortfilm i skolan i höstas..detta är resultatet. musiken är av Sigur Rós...men vi håller på att göra egen musik nu...va bara tvungna att lägga till nån musik i brist på tid. http://www.oddlife.se/ept.mov 0 Quote
viktor_j Posted March 16, 2005 Posted March 16, 2005 En bra och gripande film! Snyggt! Keep up the good work! 0 Quote
viktor_j Posted March 17, 2005 Posted March 17, 2005 En sak du skulle kunna ha med i filmen, när t.ex offret och "den snälla" sitter på bänken, är en närbild på en tår som faller ner från offrets kind. En pojkes tår heter den ju. ;) 0 Quote
maaac Posted March 17, 2005 Author Posted March 17, 2005 jo, den ligger där och guppar..musikvideo..eller kortfilm..hehe. men ja, det är ju en kortfilm...som leds fram av musiken...hehe eller nåt. men jo..musiken passar filmen perfekt...eller tvärtom..hm.. 0 Quote
maaac Posted May 25, 2005 Author Posted May 25, 2005 wiiiieee den kommer visas på SVT i höst....kul.. 0 Quote
DavidAndersson Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 Vad roligt! Grattis! Är det därför länken är nedtagen? Jag kommer bara till en död länk. 0 Quote
maaac Posted May 31, 2005 Author Posted May 31, 2005 njae...e för där jag lagt upp filen...fick jag inte ha den längre...platsen behövdes till annat. så nu ve jag inte var jag ska lägga den hehe. men kommer upp på svts hemsida snart...I'll let you know 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.