Gå till innehåll

skrivpartner


outsidein

Recommended Posts

Hej!

 

Skrivpartner sökes!!

 

Jag är väldigt intresserad av film och full av idéer. Jag söker någon att skriva tillsammans med, för att motivera varandra och för det roliga i att utveckla någon av våra idéer till ett komplett manus.:i Jag är 21 år gammal och bor i Värmland. Tanken är att vi skulle arbeta över Skype. Vi kommer överens om hur mycket vi vill och kan jobba! Innan vi börjar skriva kan vi bara höras av för att se så att vi har gemensamma intressen, så att vi skriver något vi båda gillar! Jag skriver mer än gärna på både Engelska eller Svenska, det kvittar!

 

Hör gärna av er!:D

 

Mvh

 

Carl

Länk till kommentar
Share on other sites

Kul att du hörde av dig! Jag gillar mycket olika, några favoritfilmer är: Catch me if you can, inside out, zero dark thirty, the dark knight, tinker tailor soldier spy, the prestige... detta va bara några jag kom på nu. Vad gillar du?

 

Jag gillar mycket komedi också, men skulle helst skriva något som inte är en ren komedi tror jag, men såklart har alla filmer viss humor i sig!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag håller på att försöka avsluta skrivandet av en komedi, för inspelning som nollbudgetlångfilm till sommaren. Intresserad?

 

Min starka sida är att jag har lätt för att strukturera upp, men jag har svårare med att få replikerna att låta rätt, osv.

 

Jag menar, förhoppningsvis kompletterar vi varandra.

Länk till kommentar
Share on other sites

Kul att du hörde av dig! Jag gillar mycket olika, några favoritfilmer är: Catch me if you can, inside out, zero dark thirty, the dark knight, tinker tailor soldier spy, the prestige... detta va bara några jag kom på nu. Vad gillar du?

 

Jag gillar mycket komedi också, men skulle helst skriva något som inte är en ren komedi tror jag, men såklart har alla filmer viss humor i sig!

 

Har faktiskt inte sett de tre första men de tre andra är ju sjukt bra. Tror jag vet hur du menar med komedin.

Det mesta av det jag har skrivit innan har varit drama så jag gillar väl det också en del. ;)

Skickar ett PM till dig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...