PabloFernandez Postad 24 april 2015 Postad 24 april 2015 Gjorde en till musikvideo till Pato Pooh. Denna gången filmade jag på Canon 5D Mk3 med gamla nikon gluggar. 0 Citera
StenR Postad 26 april 2015 Postad 26 april 2015 Snyggt som vanligt, lite klyschigt med halvnakna brudar och påklädda killar bara... 0 Citera
PabloFernandez Postad 27 april 2015 Författare Postad 27 april 2015 hehe. ja. närbild på rumpa är super tabu. Men idén bakom det är att hon teasar honom för att få uppmärksamhet och han missar varje chans. Lite som texten säger. Men jag vet att jag kommer få skit för dom bilderna. Själv tycker jag, självklart, dom passar och är befogade. Annars skulle jag inte haft med dom. Men förstår reaktionerna såklart. 0 Citera
Tegelhuve Postad 29 april 2015 Postad 29 april 2015 Jaha. Den syns inte där jag är. Synd. De klippen man ser först på din hemsida har snyggt djup. Skitsnyggt faktiskt. Och en långfilm är på kommande. Kul. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.