Gå till innehåll

kolla på redigeringen i Vegas!??


swempa

Recommended Posts

Vad jag har läst tidigare på det officiella forumet har tyvärr ingen version av Vegas stöd för detta. Du får helt enkelt rendera valda snuttar och kolla med en annan media player.

Länk till kommentar
Share on other sites

Borde väl funka via firewire? Eller saknar det fullständigt fullskärmsstöd även där?? Många program kan skicka filmen direkt till DVD-kort, något man kan göra med Vegas kanske?

 

Annars på frågan om vilka program man kan få upp skärmen helt i är bla Nuendo, där man kan klicka direkt på filmdisplayen för att fylla ruta med den.

Hört det ryktas om att Final Cut tydligen ska ha nåt sånt mä, men inte hittat det än.

Verkar inte som Premiere har det, men ingen skulle bli lyckligare än jag om det endå skulle finnas :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Christian van Caine]Verkar inte som Premiere har det, men ingen skulle bli lyckligare än jag om det endå skulle finnas :-)[/citat]

Faktiskt, känns som en klar miss i ett i övrigt så härligt program...

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Mr.Man][citat=Ior][citat=ash]eller skaffa en extern monitor[/citat]

Det är ju detta Vegas saknar stöd för...[/citat]

 

Vegas har visst stöd för extern monitor via firewire.[/citat]

Ah, sorry, det är ju stöd för extern monitorering via TV-ut på grafikkortet som inte funkar med Vegas. :r

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...