erreth Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Jag kan få slowmotion men då blir musiken i slowmotion också, Hur göra? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 bryt kopplingen mellan audio och videospår, klicka på hänglåset i listen ovanför tidslinjen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 hjälper inte! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Ligger musiken i samma fil som filmen eller är den fristående? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Förklara hur du gör då, så vi slipper gissa. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted March 7, 2005 Author Share Posted March 7, 2005 [citat=Christian van Caine]Ligger musiken i samma fil som filmen eller är den fristående?[/citat] nej den är fristående såklart 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted March 7, 2005 Author Share Posted March 7, 2005 ......help 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 [citat=erreth][citat=Christian van Caine]Ligger musiken i samma fil som filmen eller är den fristående?[/citat] nej den är fristående såklart[/citat] Det är inte såklart!! Beskriv felet så man förstår om du vill ha hjälp.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 förklara hur du gör för att få slowmotion. det finns mer än ett sätt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomgrejs Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 jag har ockoså et tliknande problem, fast tvärt om i vegas 5.0 jag kan bara få bilden i slowmotion. ljudet är det samma hela tiden. har ingen aning om hur man gör, men ska kika efter det där hänglåset.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts