Gå till innehåll

Noomaraton 2014 - Vad vi dras med (Kortfilm)


Hedefors

Recommended Posts

Hej!

 

Vi var med i Noomaraton igår, filmtävlingen då man ska göra en kortfilm på under 24 timmar givet ett tema, 3 föremål och 3 platser.

 

Temat var Sanning och konsekvens

Föremålen var Läppstift, kontakt och karta

och Platserna var Under ett träd, i en klubblokal samt i en hiss.

 

Här är vårt resultat:

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, det var rätt så kul. Jag gillar scenövergångarna i inledningen när tjejen går för att hämta knark.

 

Riktigt bra gjort på så kort tid tycker jag. Det enda jag inte gillade var när det var (för korta) musikstycken som avbröts abrupt, de var lite otajmade.

 

Men som sagt, jag är imponerad.

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack så mycket! :) Ja, det var rätt tight med tid så man fick ta finputsningen i etapper.

 

Kan hålla med om att man kunde timat mitten-partiet lite bättre med både musik och klippning... vi höll på till in på morgonkvisten så det var rätt kämpigt, men väldigt roligt!

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack så mycket! :) Ja, det var rätt tight med tid så man fick ta finputsningen i etapper.

 

Kan hålla med om att man kunde timat mitten-partiet lite bättre med både musik och klippning... vi höll på till in på morgonkvisten så det var rätt kämpigt, men väldigt roligt!

 

Häftigt! Gillar grejen med att sitta så intensivt med ett projekt :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, kul att se fler projekt från årets Noomaraton, vi var klara runt 5 på morgonen med vår film, gillar att både ni och vi gick på temat droger i våra filmer. Lite tystlåten film vad gäller ljudbilden, men annars bra jobbat tycker jag! :) Vår film ligger också på forumet om du är nyfiken. "Noomaraton - Verklighetskontakt"

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...