big_evert Posted March 7, 2003 Share Posted March 7, 2003 När är Oscars galan?...såg nått reklam om det på tv1000 tror jag det va men uppfattade inte när det skulle va...skulle vara kul att se hela galan nån gång...förra gången somnade jag för att jag var så jävla trött....faan dem kan väll anpassa tiden efter den svenska tiden :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted March 9, 2003 Share Posted March 9, 2003 Söndagen den 23:e mars (eller egentligen måndagen den 24:e mars) visas Oscarsgalan på SVT, tror SVT1. Om jag inte minns fel så började det kl 02:00 förra året och höll på ungefär till klockan sju. Om det är någon med mer specifik information, feel free to share.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
big_evert Posted March 11, 2003 Author Share Posted March 11, 2003 ok...det var ingen bra tid...för min skull kunde dem ju flytta den till löradan eller nått §:)...skojja bara...tittade du på hela förra gången eller? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted March 12, 2003 Share Posted March 12, 2003 Jupp, hela galan förra året och året innan det. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
big_evert Posted March 12, 2003 Author Share Posted March 12, 2003 ok...jag måste försöka se hela galan nästa gång...får väll vara "sjuk" dagen efter då! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zebran Posted March 19, 2003 Share Posted March 19, 2003 Fan ska det va på en söndag! Undrar om det inte borde införas en ledig dag? Tycker jag iallafall, vill inte gå runt som en zombi. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
big_evert Posted March 20, 2003 Author Share Posted March 20, 2003 jo...håller med...borde göra Oscarsgalan till en högttid...eller vad sägs om namnet "Oscars afton" och "Oscars dagen"....hehe...låter bra tycker jag 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scaleo Posted March 21, 2003 Share Posted March 21, 2003 spela in den istället! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandork Posted March 22, 2003 Share Posted March 22, 2003 Inte samma sak, roligare att se det precis när det sänds, mer känsla ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zebran Posted March 24, 2003 Share Posted March 24, 2003 Och så var det avklarat. Hur många satt uppe och kolla? Tycker ni att det var rätt fördelade priser? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted March 24, 2003 Share Posted March 24, 2003 Jag och några polare satt uppe och såg det som vi brukar göra :) Chicago drog hem en hel del, men jag har inte sett den så jag kan inte avgöra om den är värd det eller inte. Roligt var att Roman Polanski fick för bästa regi. Att Eminem vann för bästa låt var jäkligt oväntat också. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
big_evert Posted March 25, 2003 Author Share Posted March 25, 2003 själv orkade jag inte med det...trots att jag hade sagt att jag skulle det!!...hade inte sovit så mycket på dem två nätterna innan...men det kommer en ny chans om ett år!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts