Janko Posted August 12, 2013 Posted August 12, 2013 Hallå! Är nära på att beställa denna steadycam: Amazon.com: Glide Gear SYL3000 Elite Camera Stabilizer Kit: Electronics Men det finns många i prisklassen och jag vet inte om jag är säker på mitt val. Har något ett gott ord om en speciell vara? Andra förslag: Amazon.com: Hague Steadicam MMC Mini Motion Cam Steadycam Camera Stabilizer: Electronics Amazon.com: Opteka SteadyVid EX MK II Video Stabilizer for Digital Cameras, SLR's & Camcorders (up to 3 lbs) ~ (New & Improved Version): Electronics Tack! :) 0 Quote
Smörgåsmannen Posted August 12, 2013 Posted August 12, 2013 Får jag gissa så är de ganska likvärdiga. Kika på lite videos/recensioner där de används. Finns det inget videobevis på hur de presterar, så skulle jag inte lägga pengarna på dem. Det är bästa sättet att avgöra om man uppnår det man vill eller inte! 0 Quote
Tolin Posted August 12, 2013 Posted August 12, 2013 Mitt tips är att satsa på en ordentlig axelrigg istället. Fast å andra sidan lär erfarenheten av en vanlig glidecam-knockoff ge dig större uppskattning för de mer praktiska verktygen. 0 Quote
Recommended Posts