swempa Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Hej! Det står att jag måste ha service pack 1 installerat på datorn när jag kör setupen till pinnacle! vet i fan om man vågar ladda ned service packet, för min dator har haft strul med service pack 2 innan... hjälp mig! eller ska jag ladda ned det? var i så fall tankar jag ner det? tacksam för svar! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Tja, vill du installera Pinnacle så ser det ut som att du måste installera det. Har inte haft nått strul alls med SP1. Service pack hittar du enklast på Microsofts hemsida (kör Windows Update från startmenyn). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swempa Posted February 24, 2005 Author Share Posted February 24, 2005 Tack för svaret! Men kan någon fixa en länk, för jag fattar inte vilken jag ska ladda hem.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogge Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Länk kommer här: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp1/default.mspx Denna länk är till SP 1a. SP1 finns inte längre tillgänglig för nedladdning så jag vet inte hur det är med SP 1a, men det verkar fungera. /Roger 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts