Filibuster Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Kamera: 2st GH2 (hackade med Flow Motion v 2.02) Objektiv: Voigtlander 25mm f/0,95, SLR Magic 12mm f/1,6, en billig övervakningskamera lins från Kina (35mm f/1,7) och en gammal Konica Hexanon 135mm. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasses Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Wow, önskar det fanns en "like" knapp här. Otroligt fint filmat, älskar innehållet och berättandet gör att jag inte kan slita mig från dokumentären (mokumentären?) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GubbenGrus Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Underhållande! Tyckte Mickes skådespeleri sålde konceptet till en början men det blev allt tydligare att det är en mokumentär. Mickes ynkliga, hjälplösa personlighet var aningen överdriven. hade det gjorts mer subtilt hade jag nog gått på det. Topp betyg från min sida, sett den 3 gånger! (; 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts