Gå till innehåll

Klipp i First person...


maxv

Recommended Posts

Är lite inne på musikvideor och liknande i first person och funderar på att göra nått liknande när jag såg den här;

 

 

Här är några andra jag tänkte på.

 

NIKE REKLAM

 

THE PRODIGY

The Prodigy - Smack My Bitch Up (Full Uncut Version) HD - YouTube

 

Nån som har några andra roliga exempel, eller kanske tips på hur man gör, antar att lättaste är att köra en Gopro bara ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Om du vill se något annat än musikvideos...

Collegehumor har en serie med korta sketcher som utspelar sig i första person. De heter POV om jag inte misstar mig.

Finns flera stycken på deras sida, sök POV Hot girl, POV Stuck in traffic, POV First kiss... Finns nog fler men det var dom jag kom på nu. De är riktigt skickligt gjorda. Och roliga.

 

En av mina favoriter

POV: Guy Buys Condoms - CollegeHumor Video

Länk till kommentar
Share on other sites

Om du vill se något annat än musikvideos...

Collegehumor har en serie med korta sketcher som utspelar sig i första person. De heter POV om jag inte misstar mig.

Finns flera stycken på deras sida, sök POV Hot girl, POV Stuck in traffic, POV First kiss... Finns nog fler men det var dom jag kom på nu. De är riktigt skickligt gjorda. Och roliga.

 

En av mina favoriter

POV: Guy Buys Condoms - CollegeHumor Video

 

Ja, dom var rätt sköna faktiskt.

 

Hittade även denna, rätt cool.

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...