Isak.O Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Här är länken till filmen: Läs gärna beskrivningen innan ni kommenterar eller något liknande :) Filmen är som sagt mest gjord så att jag skulle få lite träning på mina redigerings-kunskaper. Konstruktiv kritik är välkommet :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emki11 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 efter som de är din första film så tycker jag att de ser bra ut, redigeringen är också bra. fortsätt framåt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smarree Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Gillar ändå kännslan i den :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helium Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Snyggt för första gången ! Har också en 650d dem är asballa! ... Vart fick du eld footagen ifrån ? Action essentails 2 bara eller? :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts