33gustav Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Tjena! Här kommer en kort action film fylld med effecter. Hoppas du gillar den och bara fråga på om du undrar något. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigmackorgen Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Charmig och helt i min stil. Men scenen när han firar på slutet var lite "too much" för min smak. ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Vill bara flika in angående musiken, att non-commercial innebär att du inte får tävla med videon, och deras Share-Alike villkor innebär att använder du låten i videon räknas din video som en del av låten och ska därmed gå under samma eller liknande CC-villkor. Så vi har alla rätt att sprida och klippa om din film (i princip). Creative Commons — Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported — CC BY-NC-SA 3.0 Jag vet inte om FilmRiot tillåter non-commercial material att tävla, men om du vinner och tar emot 'pris' så bryter du mot CC-villkoren. Så se alltid till att dubbelkolla vilken CC-license musiken ligger under. Men själva videon var riktigt nice :bire 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
33gustav Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Oj, det visste jag faktiskt inte. Jag trodde jag kunde använda den bara jag skrev låtens titel och artist men tack för att du sa det, jag ska tänka på det. Kul att du gillade den i alla fall. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Grattis ;) Featured på FilmRiot, inte illa :D En av de mer visuellt "pleasing" bidragen dessutom. Tror även vinnaren är Voodoofilmmedlem om jag inte misstar mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
33gustav Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 A du, Tack så mycket :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
33gustav Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Vad menar du med det sista? vinnare av Voodoofilmmedlem 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts