Linus Nordin Postad 18 mars 2013 Postad 18 mars 2013 Tjena=D Jag är rappare ifrån gävle, nyligen lagt upp min nya musikvideo. Jag som filmat det mesta, redigerat videon själv har jag också. tycks? 0 Citera
Smörgåsmannen Postad 19 mars 2013 Postad 19 mars 2013 Hallå där! Vet inte riktigt vad man ska säga på detta. Klippning och så sitter mestadels bra, mellan helbild, halvbild etc. men videon i sin helhet skulle ju må bra av att ge sig ut lite och filma. Bara att vara ute i sig väcker så mycket mer intresse för själva videon. Eller, att det åtminstone händer något. Det kräver dock förstås att man är lite fler inblandade. Annars, om låten, så är det inte min genre direkt, då jag sällan tar till mig av texten (eller ens lyssnar på den, någonsin), men rent tekniskt så skulle man kunna jobba lite på mastern, och så fram din röst mer, just nu drunknar du lite i beatet. Lycka till! 0 Citera
33gustav Postad 19 mars 2013 Postad 19 mars 2013 Helt ok video. Klippningen var ganska bra men det hade hjälp om någon annan var med och filmade. Det blir lite stelt och tråkigt när det nästan bara är stativscener, särskilt när det är en musikvideo till en rapp sång. Titta på andra musikvideor med samma genre och se hur dem är filmade, du kanske kan få idéer där ifrån. Men i alla fall så var det en hyfsat bra video. Bra gjort! /Gustav 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.