DivineLavinia Postad 12 februari 2013 Postad 12 februari 2013 Hej! Jag heter Viktor, för tillfället pluggar jag Music Production i London, där jag bland annat läser Music And Sound For Moving Image. Därför letar jag nu efter alla slags projekt där det kan behövas musik/ljuddesign. Hör gärna av er om ni är intresserade, vill höra något jag gjort tidigare eller vad som helst. Med Vänliga Hälsningar Viktor 0 Citera
jolt_jokern Postad 14 februari 2013 Postad 14 februari 2013 Hur länge gäller erbjudandet? Det är ju alltid gött att få något ljudlagt gratis men har inget projekt på g just nu... 0 Citera
DivineLavinia Postad 14 februari 2013 Författare Postad 14 februari 2013 I stort sett hur länge som helst, alltid sugen på nya projekt. 0 Citera
jolt_jokern Postad 15 februari 2013 Postad 15 februari 2013 Najs! PM'a din mailadress så kan jag kontakta dig när jag har nåt nytt projekt på g! 0 Citera
2biasMotion Postad 20 februari 2013 Postad 20 februari 2013 Låter gött! Har alltid projekt igång och ljud är nog min svaga sida så behöver all hjälp jag kan få! :) Var kan man höra lite material från dig då? :) 0 Citera
transistor_tom Postad 20 februari 2013 Postad 20 februari 2013 Spännande. PMa gärna mail och lite tidigare verk. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.