PabloFernandez Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Hej. Jag var VFX Supervisor på långfilmen Studentfesten. Tänkte passa på att göra lite reklam för den. Här kan ni se första Trailern. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamepost Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 Verkar sjukt spännande, ser verkligen fram emot! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 Jag med. Har inte sett den. Vi hade fullt upp med VFX bilderna. Och det värsta är att det är sånna bilder som ingen ska kunna se att nått VFX är gjort på dom hehe... otacksamt... men ganska coolt ändå... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted April 30, 2013 Author Share Posted April 30, 2013 Nu är den ute. Gå o kolla. Stötta Svensk film :-) Studentfesten på SF Bio - film, trailer, boka biljetter Tack. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolt_jokern Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Najs! Ligger nu på min watchlist. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts