Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hejsan -

mitt namn är Annelie Widholm och jag är frilansande manusförfattare och skribent. Jag har skrivit manus i över tio år och samarbetar för närvarande med ett produktionsbolag i Stockholm på flera olika projekt. Jag erbjuder dig som manusförfattare en fördjupad analys av ditt manus. Baserad på brittiska Script Factorys tekniker skriver jag en manusrapport där jag diskuterar:

Struktur, Karaktärer, Dialog, Scenplacering (flytet i berättandet) och den Visuella Grammatiken (beskrivningar etc.)

Jag skriver även ihop ett synopsis där jag lyfter fram kärnan i ditt manus samt ger dig min åsikt på vad premissen i din historia är.

Gör du dig redo att skicka ditt manus till en producent eller möjlig sponsor/samarbetsparners så är denna tjänst något för dig!

För prislista och mer information ber jag dig besöka min hemsida: Four Storeys

Vänligen,

Annelie.

Postad

Hej! Det hade varit otroligt hjälpsamt! Är enormt intresserad då jag själv vill växa som manusskrivare och filmare. Så jag håller gärna kontakt och skickar mina manus för en mer fördjupad analys!

/Tobias

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...