ash Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 märker att det är en del folk som inte har codecs för att se vissa filmer osv. så om ni tycker det e jobbigt att behöva ladda ner codecs och göra windows media player ännu segare än vad det redan e så vill jag tipsa om VLC. en utmärkt spelare som kan spela de flesta formaten utan att behöva codecs. själv använder jag enbart vlc för video filer. även dvd http://www.videolan.org/vlc/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 tack som fan för tipset!!=) jag laddade hem det och tjoohoo äntligen kan jag kolla på Itchy the Killer...det kunde jag inte med mediaplayer..eller jo jag kunde, men ljudet var typ 10 minuter efter...=) så tack! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash Posted February 23, 2005 Author Share Posted February 23, 2005 varsågod. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Inte för att kritisera ditt inlägg eller så, men Vlc är en riktigt dålig spelare. Enda bra med den är att man inte behöver codecs till den. Men det kan vara en nackdel då den inte spelar upp allting som det ska emmellanåt. Nää leta runt efter era codecs istället och kör med Crystal Player :) Eller för er som är okräsna och lata kör med vlc ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 kan inte se något dåligt med vlc player.. har jag missat nåt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Har du inte provat andra spelare har du inte missat något. Dvs den har inte vissa funktioner som andra spelare har. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Jag har provat många gratis spelare. men ingen så komplett och utan spyware eller skräp som denna. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash Posted February 26, 2005 Author Share Posted February 26, 2005 det ända jag har märkt att den inte spelar upp som den ska ibland är okomprimerad video och jag har använt vlc i kanske 10 månader.. aja jag e iaf nyfiken på vad för funktioner du syftar på att den inte har. jag har då iaf inte saknat nåt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts