bonne Posted November 25, 2012 Posted November 25, 2012 Mitt senaste personliga project. En cellanimerad visuell tolkning av en av kompositören Ludovico Einaudi's verk. Arbetat på den vid sidan om kundprojekt i ungefär 3 månader. Lite mer info finns på vimeo. Filmen har spridits en hel del senaste veckan efter jag laddat upp den och bland annat kommit med i vimeo staff picks! 0 Quote
bonne Posted December 2, 2012 Author Posted December 2, 2012 Ger detta en liten bump. Kommentarer och konstruktiv kritik är mycket uppskattat 0 Quote
bonne Posted December 7, 2012 Author Posted December 7, 2012 hehe tackar tackar! Här kan ni även se storybords D’où viennent les voix qui parlent à Rickard Bengtsson ? | Picturalis Och lite mer info från mig om projektet Rickard Bengtsson I'm Not Quite Sure What it Was | Design Juices 0 Quote
MugshotPaparazzi Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 Häftigt, gillar stilen, och atmosfären. Nästa gång vill jag se något längre, och mer konkret. Faran med konstnärlig film (enligt mig) är att det kan kännas pretentiöst i korta format. Var inte rädd för att ge tittaren mer, mer tydligt vad du berättar om! 0 Quote
Recommended Posts