Subwar Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Håller på att bränna ut ett bröllop i Encore Cs6, allt går bra tills det är ca 1% kvar då kommer det upp felmeddelanden. Kollat forumet hos Adobe där jag ser att många har samma problem däremot verkar inte Adobe själva lägga sig i diskusionen. Har provat endel av tipsen folk har kommit med där men nu har jag kastat bort 10 st blu-rayskivor och det börjar bli lite väl dyrt. Skillnaden jag kan se är att det finns inget rom-innehåll eller vad det heter, bränner man en vanlig dvd står det ju att skivan tar 3 gb varav dvd-rom är så och så mycket medans på bluray står det bara noll på rom-innehållet, hoppats Adobe skall komma med en uppdatering som löser problemet men nu har det gått 3 månader så börjar misströsta. Någon som upplevt samma sak eller vet vad som är fel? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogge Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Någon som upplevt samma sak eller vet vad som är fel? Utan detaljer kommer ingen att svara är jag rädd för... ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GutteG Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 har du provat göra en bluray-image och bränna den i sin tur? Sparar skivor om inte annat. mer info skulle som sagt underlätta. Har du texter, menyer, bluraymenyer, vilka codecs är infilerna, vad är utformatet etc. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plf66 Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Det finns raderbara bluray-skivor, både som 1- och 2-lagers. Speciellt 1-lagers är ofta billigare som raderbara än engångsskivor. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Kan du skicka en länk till tråden på forumet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts