atja123 Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Timelapse-film från Stockholm: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Jag kan inte mycket om timelapse som så, men jag tycker det ser bra ut. Det är mycket som pågår och det blir, enligt mig, betydligt intressantare än alla dessa beauty-videos som ska visa stjärnhilmar, moln, väderväxlingar och ja, you get the drill. Bra jobb! Skön omväxling och passande, ganska progressiv musik! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stape Posted October 14, 2012 Share Posted October 14, 2012 Snyggt! passande musik och jag gillar dom små utzoomningarna 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atja123 Posted October 16, 2012 Author Share Posted October 16, 2012 Tackar, kul att ni gillar den! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilotman Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 En eloge för att ha gett stockholm en time-lapse-skrud likt andra metropoler som snabb-avbildas på vimeo; dubai, new york mm. Jag diggar, fina bildutsnitt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remote Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 Snyggt och välgjort! Jag ser gärna mer filmer av dig! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atja123 Posted January 3, 2013 Author Share Posted January 3, 2013 Gjorde en längre version med fler klipp. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts